لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
ادامه مطلبهزینههای ارسال پیامک شامل دو بخش است؛ هزینه ارسال پیامک و تائید ارسال (Delivery) است.
از طریق خرید شارژ از پنل پیامکی و برای سازمانهای بزرگ به روش پس پرداخت است.
سرشماره معمولا از 6 رقم شروع شده و تا 16 رقم وجود دارد اما به دلیل اینکه سامانتل اپراتور تلفن همراه است تعداد ارقام ثابت و 11 رقم است.
تهیه محتوا بر عهده مشتری و بر اساس ضوابط و قوانین جمهوری اسلامی ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با اخذ تعهدنامه از مشتریان صورت میپذیرد.
سرویس پیامکی سامانتل خدماتی است و فقط امکان ارسال پیامک به شماره های باشگاه مشتریان مقدور است.
در پنل تبلیغاتی، شمارههایی که امکان دریافت پیامهای تبلیغاتی آنها مسدود شده است بهعنوان بلک لیست در پیشفرض خود قرار دارد اما در پنلهای خدماتی و اطلاعرسانی قابلیت ارسال پیامک بهتمامی مشترکین تلفن همراه کشور میسر هست.
پس از ارائه فرم تعهدنامه و عقد قرارداد حدالقل 24 ساعت زمان خواهد برد.
خرید شارژ از پنل پیامکی ” سامانتل ” و برای سازمان های بزرگ قابل مذاکره است.
شمارهها 11 رقمی و با 9999 قابل ارائه است.
خیر. پس از اتصال به اینترنت امکان استفاده از پنل پیامکی سامانتل وجود دارد.
هر پیامک فارسی 70 کاراکتر و یک صفحه محاسبه میگردد.
در بستههای اختصاصی یک بسته برای یک سیمکارت تعریف میشود اما دربستههای اشتراکی یک بسته بهصورت مشترک برای تعدادی سیمکارت با امکان تعین سقف مصرف برای هر سیمکارت تعریف میشود.
اولویت استفاده بر اساس نزدیکترین تاریخ انقضا است.
ازطریق تماس با کارشناسان فروش سازمانی و پس از ارائه نامه درخواست رسمی میتوان از قیمت بستهها مطلع شد.
در حالحاضر خیر. هر نوع سیمکارتی بسته مخصوص خودش را دارد.
در ابتدا مشترک درخواست رسمی خود را اعلام می نماید و پس از پرداخت پیش فاکتور فعالسازی بستههای اشتراکی و اختصاصی توسط کارشناسان سامانتل صورت میپذیرد.
بله، امکان فعالسازی چند بسته به صورت همزمان وجود دارد.
بله این امکان وجود دارد.
- ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی سامانتل b2b@samantl.ir
- تکمیل کردن فرم درخواست در وبسایت سازمانی سامانتل
- تماس با امور مشترکین و ارجاع به واحد فروش سازمانی
در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیمکارت سازمانی فقط از طریق دفتر مرکزی سامانتل تهران (که آدرس و شماره تماس آنها در وبسایت موجود است) امکانپذیر است.
سیمکارتهای حقیقی به نام فرد صادر میگردد اما سیمکارتهای سازمانی جهت ارائه به شرکتها و سازمانها و با حداقل درخواست 20 عدد سیمکارت، به نام سازمان صادر میشود و تحویل و فعالسازی آن بهصورت همزمان هست. همچنین امکان ارائه شمارههای متوالی نیز وجود دارد.
حداقل تعداد 20 عدد سیمکارت است. و محدودیتی برای خرید بیشتر سیمکارتها اعمال نشده است.
بله، امکان مدیریت سیمکارتها از طریق پنل قابل ارائه به مدیر عاما و یا نماینده سازمان و یا شرکت وجود دارد.
سیمکارتهای سازمانی به صورت فعال شده، به مشتری تحویل داده میشود.
- فعالسازی همزمان سیم کارتها
- خرید انبوه سیمکارت
- قیمت ترجیحی به مشتریان سازمانی
- ثبت مالکیت سیم کارت ها به نام سازمان و شرکت
- ارائه شماره های متوالی
- امکان صدور صورتحساب تجمیعی برای این نوع سیمکارتها
سیمکارتهای سازمانی عادی یا دیتا میتوانند از هر دو نوع دائمی یا اعتباری باشند.
خیر شمارههای سازمانی با توجه به تعداد درخواست بهصورت سریال تخصیص داده میشود و امکان انتخاب شماره وجود ندارد.
مجموعه ای از سیم کارت های سامانتل که در یک شبکه خصوصی تعریف می گردد و تمامی ارتباط های درون و برون شبکه با یکدیگر را به صورت جداگانه تامین می نماید.
حداقل تعداد 20 عدد سیمکارت است و محدودیتی برای خرید بیشتر سیمکارتها اعمال نشده است.
هر سازمان می تواند سرشماره مد نظر خود را در الگویی غیر از الگوی شماره همراه در شبکه سامانتل تعریف نماید. این الگو به صورت شماره های سه تا پنج رقمی بر روی شماره اصلی متقاضی تعریف می گردد.
بله امکان تعریف شماره کوتاه با عدد صفر و یک وجود ندارد.
بله پس از ارسال نامه رسمی و اعلام نیازمندی بسته مورد نیاز به صورت اختصاصی تعریف می گردد.
اشتراک ماهیانه: در این مدل سازمانها بر اساس تعدد نفرات و حجم مصرف، هزینه اشتراک ثابت ماهیانه به ازای هر فرد پرداخت میکنند و بر اساس آن امکان مکالمه نامحدود بین افرد سازمان برای آنها فراهم میگردد.
از سیمکارت های نوع دائمی، اعتباری، دیتا میتوان برای سرویس APN استفاده نمود.
خیر. سیمکارتهایی که سرویس APN را دارا هستند، اینترنت ندارند.
سیمکارت دایمی دیتا پیشنهاد میگردد.
سیمکارتها درون دستگاه قرار می گیرند و به منظور جلوگیری از قطعی سرویس پیشنهاد سامانتل استفاده از سیمکارتهای دایمی هست.
همانIPهای قبلی برای سیمکارتهای جدید قابل استفاده است.
بنا به نوع قرارداد به صورت ماهیانه یا سالیانه پرداخت صورت میگیرد.
خیر نمیتواند به اینترنت دسترسی داشته باشد.
اگر نوع سیمکارت دیتا نباشد، این سرویسها قابلاستفاده هستند و در دسترس است.
بله هم برای پیامکهای ورودی و خروجی این قابلیت وجود دارد.
در سرویس APN اختصاصی بر مبنای نوع قرارداد و نیاز مشترک بسته تعریف شده توسط سامانتل طراحی و ارائه می گردد.
برای مشترکین حقیقی بنا به نوع سیمکارت دایمی، اعتباری و دیتا بر مبنای بسته های موجود در وب سایت میتوان از این سرویس استفاده نمود.
هر نقطه از سطح کشور که آنتندهی و پوشش شبکه وجود داشته باشد با همان کیفیت آنتندهی منطقه، قابل ارائه است.
با توجه به شرایط مختلف مشتری و امکانات موجود در سامانتل، راهحلهای در دسترس از نظر فنی ارائه خواهد شد.