سیم‌کارت سازمانی

سیم‌کارت‌های سازمانی به‌منظور مدیریت ارتباط‌های درون‌سازمانی در سه نوع دایمی، اعتباری و دیتا ارایه می‌شود. خدمات سازمانی متعددی بر بستر سیم‌کارت‌های سازمانی باتوجه‌ به نیاز سازمان‌ها قابل ارایه هستند. سیم‌کارت‌های سازمانی می‌تواند تحت مالکیت سازمان یا به درخواست آن به نام اشخاص حقیقی تغییر مالکیت دهند.

ویژگی‌ها

  • امکان فعال‌سازی و عرضه سیم‌کارت‌ها به‌صورت یکپارچه
  • امکان ارایه شماره‌های متوالی
  • امکان ارایه قیمت‌های ترجیحی در خرید سیم‌کارت‌های سازمانی
  • امکان تعریف و راه‌اندازی بسته‌های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا
  • ارتباط ارزان و دایمی با کارکنان و مدیرانی که اغلب در محل سازمان حضور ندارند.
  • افزایش اطمینان از برقراری ارتباط‌های داخلی سازمان به‌وسیله شبکه تلفن‌همراه
  • کنترل و تغییر سطح دسترسی کاربران به سرویس‌های خاص
  • امکان کاهش هزینه مکالمه‌ها