لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
ادامه مطلبدستورالعمل فروش و ارائه خدمات سیمکارت
الف) فروش سیمکارت صرفاً به اشخاص حقیقی امکانپذیر است. ب) مسئولیت قانونی، حقوقی و قضایی هرگونه گرانفروشی، دریافت مبالغ اضافی، عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه از مشترکین، به عهده نماینده میباشد. ج) در فروش سیمکارت و خدمات پس از فروش، موارد ذیل الزامی است:- تطبیق دقیق مدارک شناسایی مشترک (صرفاً خریدار/ همان مالک) با اطلاعات ثبت شده در سیستم.
- رؤیت اصل مدرک شناسایی و احراز معتبر بودن آن.
- اخذ کپی واضح از تمام صفحات مدرک شناسایی.
- تکمیل دقیق فرم اشتراک توسط مشترک و دریافت امضاء و اثر انگشت وی در محلهای مشخص شده.
- فعالسازی سیمکارت صرفاً توسط مشترک و با استفاده از کد فعالسازی ارائه شده انجام میشود. هرگونه فعالسازی غیرمجاز توسط نماینده، مسئولیت آن به عهده وی خواهد بود.
- حضور همزمان خریدار و فروشنده به همراه مدارک شناسایی معتبر.
- انجام احراز هویت دقیق طرفین توسط نماینده.
- تکمیل فرم انتقال مالکیت توسط هر دو طرف و دریافت امضاء و اثر انگشت آنها.
- اخذ کپی واضح از تمام صفحات مدارک شناسایی طرفین.
- اصل فرم اشتراک فروش سیمکارت با امضاء و اثر انگشت مشترک به همراه کلیه مدارک اخذ شده.
- بارگذاری تصویر واضح و خوانا از اصل کارت شناسایی در پرتال فروش در هنگام فروش سیمکارت، انتقال سند یا تعویض سیمکارت الزامی است.
- نماینده موظف است هر 6 ماه یکبار، اصل فرم اشتراک فروش سیم¬کارت امضا شده به همراه کپی اسناد هویتی (شناسنامه و کارت ملی) کلیه مشترکین را به صورت پستی (پست پیشتاز) به دفتر مرکزی سامانتل به آدرس تهران، سعادتآباد، چهارراه سرو، پلاک 77، طبقه اول، امور نمایندگان، کدپستی: 1998799611 ارسال نماید. عدم ارسال مدارک در مواعد اعلام شده از مصادیق تخلف بوده و موجب فسخ قرارداد نمایندگی می شود.
مدارک شناسایی قابل قبول
- برای اتباع ایرانی: کارت ملی هوشمند
- برای اتباع خارجی: پاسپورت معتبر یا هر کارت اقامتی مورد تایید سازمانهای ذیربط