لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
ادامه مطلبسیمکارت و اینترنت همراه
اینترنت ثابت
سیمکارت و اینترنت همراه
ثبت درخواست نمایندگی
شرکت سامانتل به عنوان اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه، با توجه به اهداف برنامه ریزی شده جهت توسعه شبکه توزیع، فروش و خدمات در سطح کشور و در راستای سهولت دسترسی به ارائه خدمات به صورت حضوری به کلیه مشترکین و مشتریان، از کلیه متقاضیان محترم جهت اخذ امتیاز نمایندگی فروش و خدمات، جهت همکاری دعوت بعمل می آورد.
متقاضیان محترم جهت اخذ نمایندگی فروش و خدمات می توانند شامل یکی از اصناف زیر باشند:
- دفاتر خدمات ارتباطی یا پیشخوان دولت
- فروشگاه تلفن همراه
- کافی نت
- تصویر پروانه پیشخوان دولت/تصویر پروانه کسب (همراه با تاییدیه شماره صنفی) حداقل با ۶ ماه اعتبار/تصویر آخرین روزنامه رسمی شرکت (همراه با تاییدیه شناسه ملی)/تصویر آخرین آگهی تغییرات برای متقاضیان حقوقی در صورت وجود
- تصویر کارت ملی و شناسنامه صاحب جواز
- تصویر اجاره نامه با حداقل 6 ماه اعتبار برای مستاجرین/تصویر سند مالکیت برای مالکین
- تکمیل، امضا و مهر فرم درخواست نمایندگی توسط “صاحب جواز” و “توزیعکننده مربوطه” (فرم درخواست نمایندگی)
- تکمیل، امضا و مهر فرم تاییدیه حساب بانکی توسط “صاحب جواز” و تاییدیه بانک به همراه مهر بانک (فرم اعلام شماره حساب)
- تکمیل و امضا فرم ثبت نام سیم کارت شخص حقیقی توسط “صاحب جواز” (فرم قرارداد مشترکین سامانتل)
- تکمیل و امضای “فرم تعهدنامه و دستورالعمل نمایندگان” توسط “صاحب جواز” (درج مهر دفترخانه اسناد رسمی جهت گواهی امضا الزامی است)(فرم تعهدنامه)
- تکمیل، امضا و مهر (تمام صفحات) ۳ نسخه قرارداد سه جانبه توسط “صاحب جواز” و “توزیعکننده مربوطه” (قرارداد فروش)
- ارائه تصویر از نمای بیرونی و داخلی فروشگاه/دفتر (بصورت پرینت از هر نما 1 تصویر)
اینترنت ثابت
ثبت درخواست نمایندگی
به اشخاصی که شرکت ثبت شده (سهامی خاص و یا مسئولیت محدود) و یا جواز کسب معتبر که حداقل دو سال از زمان ثبت شرکت یا یک سال از دریافت جواز کسب ایشان گذشته و دارای حسن شهرت باشد با ارائه مستندات زیر میتوانند درخواست نمایندگی خود را ثبت نمایند.
- درخواست مکتوب جهت عقد قرارداد
- ارائه مدارک و اسناد رسمی شرکت شامل روزنامههای رسمی: کپی آگهی تاسیس در روزنامه رسمی/ کپی آخرین آگهی تغییرات در روزنامه رسمی / ارائه تصویر جواز کسب
- تصویر کپی کارت ملی و شناسنامه صاحبان امضا / دارنده جواز کسب
- ارائه گواهی امضا از صاحبان امضای مجاز / دارنده جواز کسب (درج مهر دفترخانه اسناد رسمی جهت گواهی امضا الزامی است.)
- ارائه تصویر از نمای بیرونی و داخلی فروشگاه/ دفتر (بصورت پرینت)
- ارائه گواهی مالیات ارزش افزوده
- ارائه تصویر یک فقره چک صیادی(1) جهت استعلام از بانک مرکزی
- ارائه فایل / تصاویر سامانه اعتبار سنجی افراد
1- چک صیادی بابت ضمانت حسن انجام تعهدات قرارداد و همچنین ضمانت فعالسازی سرویسهای TD میباشد و در صورت عدم فعالسازی مودمها در مدت مشخص شده و یا فروش آنها در بازار بدون اختصاص بسته اولیه، شرکت این اختیار را دارد تا چک مذکور را وصول نماید.